1:a advent

Jag var hemma hos mamma första advent, och visst blev det lite fotat också! Det var ganska fullspäckat schema, vi gick på julmarknad på slottet, i kyrkan, bakade pepparkakor och hade adventsfika med släkten. På lördag åker jag hem igen, för att stanna över julen. Det ska bli väldigt skönt, men jag kommer ha mycket att göra då också. Jag ska jobba ett par dagar, och så är det ju en hel del inplanerat. Måste hinna träffa alla nu när vi äntligen är i samma stad. Och plugget sen... Vi har tenta den 5:e januari, så jag kommer behöva plugga en hel del också. Jag skrev ut mina anteckningar på det viktigaste vi har till tentan och det blev 62 sidor. SEXTOITVÅ. Så det blir min jul. Nej men, ska inte klaga, jag kommer ha superroligt hemma i Kalmar!
 
     
 
 
     
 
 
 
     
 
     
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: