Lite blandat från Nya Zeeland

Jag sitter här framför kvalet till Eurovision och redigerar lite bilder jag borde redigerat för länge sedan. Det är så känslosamt att titta på bilderna från Nya Zeeland att jag verkligen har dragit mig för det. När jag ser dem påminns jag om hur härligt vi hade det där nere, och hur mycket jag längtar tillbaka. Det är utan tvekan det häftigaste jag gjort i mitt liv. Här i alla fall lite bilder från alla möjliga ställen, som verkligen talar till mig! Det kommer lite mer organiserade bildbomber senare, detta är bara ett litet smakprov.
 
 
     
 
 
 
 
     
 
 

Kommentarer

You know who

SOM JAG HAR LÄNGTAT!! Och åååååh så vackert, du skulle kunna bli rik på varenda en av bilderna!


2015-06-02 22:19:23
http://cameratic.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar: